סרטן
top of page
המרכז למשכנתאות ולפתרונות פיננסים _ דורין קטרי _ יאיר סעדו

סרטן



לא,

לא כותבת פה על השרץ הרעיל. גם לא על המזל בין הכוכבים. ואם חשבתם שזו המחלה הנוראית שאכתוב עליה, אתם צודקים. אבל לא הגופנית. אלא זו שקשורה לחשבון הבנק של אנשים שטבועים בחובות ההולכים ותופחים ומכלים כל חלקה טובה בחייהם.


ולסרטן הזה יש טיפול. אם אתם בעלים של נכס נדל"ני יש תרופה שיכולה לצמק את הגידול הזה ולמגר אותו לגמרי תוך שנים אחדות ושינוי תזונה מוניטרית דרסטית.


אך בניגוד למערכת הרפואית, שעושה כל שביכולתה לצמצם גידולים סרטניים במטופליה, המערכת הבנקאית אינה ששה לספר לכם על התהליך שבו תוכלו להפטר מחובות מעיקים במיוחד. וזאת מפני שהבנקים מרוויחים המון כסף מכל הלוואה נוספת שאתם לוקחים. וככל שמצבכם יהיה נואש יותר, כך רווחי הריבית של הבנקים ילכו ויטפחו. במילים אחרות, הגידול הסרטני ילך ויגדל.


מה הטיפול הסודי ומציל החיים הזה שהבנקים לא מספרים לכם עליו?

שעל הנכס שברשותכם, אתם יכולים לקחת משכנתא. כזו שתאחד בקרבה את כל ההלוואות שלכם, בריבית נמוכה לאין ערוך מהריביות של ההלוואות שלכם. בהחזרים חודשיים שתוכלו לעמוד בהם ולחיות חיים נורמטיביים, מחושבנים במדויק כדי שיהיו נטולי הלוואות בעתיד.

"יצאנו מקריסת מערכות טוטאלית לתהליך הבראה וצמיחה פיננסיים."


יאיר והילה, בני ארבעים פלוס, הורים לשישה, סיימו לפני עשור את תשלומי המשכנתא על דירתם ברעננה. אולם בחמש שנים האחרונות הם חיתנו שניים מילדיהם, ולעוד שניים חגגו בר ובת מצוה. בשנים אלו הם לקחו הלוואה, ועוד הלוואה, ועוד אחת. וכעת הם מוצאים את עצמם כל כמה חודשים ניגשים לבנק כדי לבקש עוד..... ניחשתם נכון!! עוד הלוואה. מכיוון שהכנסתם המשותפת העומדת על 13 אלף לחודש ומתוכה הם משלמים 7000 שח רק על הלוואות, הנותר ממנה אף פעם אינו מכסה את הוצאותיהם החודשיות. ולא משנה כמה הם ניסו להצטמצם. יוקר המחיה במדינה פשוט מכריע אותם.


כשהבינו שהמצב רק ילך וידרדר, ומרוץ העכברים רק הולך ומתעצם לעבר דרך ללא מוצא, והטביעה בבוץ הפיננסי הוא רק עניין של זמן, הם פנו אלי, דורין קטרי- המרכז למשכנתאות ופתרונות פיננסים.


המרתי את מכלול ההלוואות שלהם במשכנתא בנקאית על הדירה שלהם. וכך, במקום הריבית השנתית שהם שילמו על ההלוואות, ריבית בגובה 11%!!! הריבית על המשכנתא עמדה על 3.8% בלבד!!! וסכום ההחזר החודשי עמד על 3500 שח שפויים והגיוניים לסך ההכנסות מול ההוצאות שלהם.


"לעולם לא הייתי יודע שיש לי את האופציה להמיר את ההלוואות שהלכו וחנקו אותי ולקחת משכנתא במקום. משכנתא בתנאים נוחים בהרבה" אומר יאיר בחיוך, "כשבאתי לבנק והתחננתי לעוד ועוד הלוואה, ובהמון הסתייגויות נתנו לי אותם אך בריבית הזויה, אף אחד לא חשב ליידע אותי איך להציל את כספי שלא לדבר על כבודי עם הפתרון הזה. אמנם כעת הבית שלנו שוב משועבד אך תוך שש וחצי שנים כל הסיוט הזה יהיה מאחורינו.


דורין, את הצלת אותנו הרבה יותר מאשר רק פיננסית. נתת לנו חיים חדשים. לעולם לא נוכל להודות לך מספיק"

אנשים לא יודעים שבמקום הלוואות לזמן קצר, שההחזר עליהם גבוה והריבית עומדת על 9-11% ויותר הם יכולים להמיר את כולם בהלוואת משכנתא של 2-5% והחזר שפרוס על יותר שנים ולכן ההחזר החודשי נמוך יותר. מדובר בהקלה של ממש למשפחות שנקלעו למרוץ הלוואות מטורף. אף משפחה איננה יכולה להחזיק מעמד בשום מישור במצב כזה. זהו מפעל חיי לעזור להם לצאת ממנו.

bottom of page